header
ریزش مو در زنان

 

بلند، کوتاه، فنری، براق - برای بسیاری از زنان، مو به مراتب بیشتر از یک بسته نرم افزاری از فیبر است. این بیان از سبک و شخصیت است. تحقیقات همچنین نشان می دهد مو و خود تصویر در هم تنیده اند. اگر یک "روز مو بد" را گاه به گاه باعث می شود که یک زن احساس بد، ریزش مو می تواند یک دید ناراحت کننده به صورت هر روز صبح در آینه.

مشترک ریزش مو در زنان، بیش از حد

این ایده که تنک شدن مو یک مشکل مرد است که به سادگی اشتباه است. چهل درصد از افرادی که ریزش موی موقتی و یا طولانی مدت را تجربه زن هستند. بعضی از آنها به مو است که نازک شدن بیش از همه، در حالی که برخی دیگر بخشی از مرکز به تدریج گسترش است. هنوز دیگران دچار طاسی مجزا در قسمت تاج سر است. بر خلاف مردان، زنان به ندرت عقب کشیدن خط مو در جلو توسعه.

چگونه مو رشد می کند

پوست سر به طور متوسط ​​100،000 تار مو کاشت شده است. هر فولیکول مو که در نرخ نیم اینچ در ماه رشد می کند. پس از رو به رشد برای دو تا شش سال، مو استوار است چندی قبل از سقوط. آن را به زودی با یک موی جدید جایگزین، و چرخه دوباره شروع می شود. در هر زمان داده شده، 85٪ از موهای در حال رشد است، و باقی مانده در حال استراحت است.

ریزش مو چقدر طبیعی است؟

از آنجا که موهای در حال استراحت به طور منظم از سقوط، بسیاری از مردم در مورد 50-100 رشته هر روز اطلاق می شود. شما معمولا می خواهید چند در ماهوت پاک کن مخصوص موی سر خود را و یا بر روی لباس های خود را پیدا کنید. ریزش مو غیر طبیعی می تواند در راه های مختلفی اتفاق می افتد. شما ممکن است متوجه توده چشمگیر در حال سقوط از زمانی که شامپو یا سبک. یا موی خود ممکن است به آرامی در طول زمان نازک. اگر شما در مورد تغییرات در موهای شما مربوط می شود، با دکتر خود را بررسی کنید.

پیدا کردن ریشه های ریزش مو

ریزش مو در زنان می تواند در حدود 30 در شرایط مختلف پزشکی، و همچنین چندین عوامل شیوه زندگی باعث شده است. گاهی اوقات هیچ علت خاصی یافت می شود. به عنوان نقطه شروع، کارشناسان از دست دادن مو توصیه تست برای مشکلات تیروئید و عدم تعادل هورمونی است. در بسیاری از موارد، مو رشد خواهد کرد به عقب یک بار علت خطاب.

اندازه گیری از دست دادن مو زنان

مقیاس ریس اندازه گیری مشترک است که محدوده از تراکم موی طبیعی به تاج طاس (بسیار نادر) است. این در مستند طاسی الگوی زنانه، که حدود 30 میلیون زن را در آمریکا تحت تاثیر قرار موثر است. کارشناسان فکر می کنم ژنتیک و پیری نقش در آلوپسی آندروژنیک بازی، همراه با تغییرات هورمونی یائسگی. مو ممکن است نازک بیش از همه، با بیشترین کاهش در امتداد مرکز پوست سر. عقب کشیدن خط مو در زنان بسیار نادر است.

ریزش مو ماشه: مشکلات تیروئید

تیروئید غده ای پروانه ای شکل در جلوی گردن است. آن را به تولید هورمون های تنظیم بسیاری از فرایندهای در سراسر بدن است. اگر غده باعث می شود هورمون تیروئید بیش از حد زیاد یا خیلی کم، چرخه رشد مو می تواند لکنت زبان پیدا کردن. اما ریزش مو تنها نشانه ای از یک مشکل تیروئید به ندرت. سایر علائم شامل افزایش وزن و یا از دست دادن، حساسیت به سرما یا گرما، و تغییرات در ضربان قلب است.

ریزش مو ماشه: سندرم تخمدان پلی کیستیک

زنان مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) عدم تعادل هورمونی مزمن. بدن باعث می شود سطوح بالاتر آندروژن از حد انتظار است. این اغلب باعث موهای اضافی برای جوانه زدن در صورت و بدن، در حالی که مو بر روی پوست سر نازک تر می شود. PCOS نیز می تواند به مشکلات تخمک گذاری، آکنه، و افزایش وزن منجر شود. اما گاهی اوقات تنک شدن مو تنها نشانه آشکار است.

ریزش مو ماشه: آلوپسی آره آتا

کچلی منطقه ای باعث ریزش مو در تکه های شگفت انگیز. مقصر سیستم ایمنی خود بدن، که به اشتباه به فولیکول های مو سالم حمله است. در اغلب موارد، آسیب دائمی نیست. تکه های گم شده معمولا رشد در شش ماه تا یک سال. در موارد نادر، مردم ممکن است همه از مو در پوست سر و بدن خود را از دست بدهند.

از دست دادن ماشه مو: عفونت قارچی

هنگامی که عفونت قارچی بر پوست سر، قارچ باعث الگوی متمایز از ریزش مو - خارش و تکه های طاس دور. مناطق طاس می تواند به نظر می رسد پوسته پوسته و قرمز. عفونت قارچی پوست سر با داروهای ضد قارچ درمان می شود. این قارچ به راحتی از طریق تماس مستقیم پخش می شود، بنابراین اعضای خانواده باید برای علائم بررسی می شود، بیش از حد.


       .: نظر شما در مورد این مطلب:.
نام *:
 ایمیل :  
نظر شما *
لطفا حاصل عبارت را در باکس زیر وارد نمایید : *
35
به علاوه
47
=
     
باعضویت درخانواده کاستلیناازجشنواره هامطالعه شوید

نام کاربری:
کلمه عبور:
اسناد شرکت
اطلاعات عمومی

کانال داروسازی اینترنشنال

کنکاش سایت
کلمات مرتبط
آمار
شروع شمارش: 1391-03-19
کل بازدید ها: 38338518
بازدید کننده: 35604016
بازدید های امروز: 798
بازدید های دیروز: 1246
معرفی شرکت داروسازی بین المللی بارش طبیعت یاران(کاستلینا)

موسسین شرکت داروسازی بین المللی بارش طبیعت یاران که سالها در رشته های دارویی،بهداشتی وزیبایی مشغول بکار بودند، اقدام به احداث آزمایشگاههای شرکت بین المللی بارش طبیعت یاران با برند کاستلینا نمودند و سالها مشغول به تحقیق و تفحص در مورد خاصیت گیاهان و اسانس گیری از آنها و آزمایش عملی از این اسانس ها و عصاره ها بودندو به نتایج ثمر بخشی رسیدندو پس از آزمایشهای مکرر و کسب اطمینان و یقین داشتن به معجونهای بدست آمده جهت تولید ازصورت آزمایشگاهی به نحوه صنعتی اقدام به ثبت شرکت بین المللی بارش طبیعت یاران( بتی) تحت شماره  :389782، شناسه ملی:10320400538کد اقتصادی :411375911465وشماره کارت بازرگانی :447832به تاریخ24/8/1389 نمودند. اولین محصولات در تاریخ 23/10/1389 آماده عرضه گردید. 

طراحی سایت : واحد فنی ایران مارکت سنتر (شرکت نگین ابتکار توس)