header
مشکلات کنارل مثانه

در این مقاله :

    مشکلات کنترل مثانه آمار،
    مشکلات کنترل مثانه علل،
    انواع مشکلات کنترل مثانه،
    مشکلات کنترل مثانه علایم و نشانه ها،
    هنگامی که به دنبال مراقبت های پزشکی،
    تشخیص،
    مشکلات کنترل مثانه درمان،
    مراقبت از خود در خانه،
    مداوا،
    داروها،
    عمل جراحی،
    پیگیری،
    ممانعت،
    پیش بینی،
    گروه پشتیبانی و مشاوره،
    مترادف ها و کلمات کلیدی،

مشکلات کنترل مثانه راهنمای موضوع
مشکلات کنترل مثانه مشکلات کنترل مثانه : مشکلات کنترل مثانه، و یا بی اختیاری ادرار، بر بیش از 13 میلیون نفر در ایالات متحده علل عبارتند از: عفونت ادراری، مثانه بیش از حد فعال، مجرای خروجی مثانه مسدود شده، اثر جانبی داروها، و ضعف عضلانی. علائم و نشانه ها عبارتند از: هماچوری، زور زدن، دریبل کردن، فرکانس، و فوریت. درمان ممکن است رفتار درمانی، دارو، و جراحی استفاده خواهد شد.

مشکلات کنترل مثانه آمار

افرادی که دارای مشکلات کنترل مثانه مشکل توقف جریان ادرار را از مثانه. آنها را به داشتن بی اختیاری ادراری. بی اختیاری غیرقابل کنترل نشت ادرار از مثانه است. اگرچه بی اختیاری ادراری یک مشکل شایع است، آن است که هرگز طبیعی است.

بی اختیاری هر دو یک مشکل بهداشتی و یک مشکل اجتماعی است.

    اغلب افراد مبتلا به بی اختیاری خجالت اجتماعی رنج می برند. بسیاری از افسرده شدن و فعالیت خود را به دور از خانه محدود می کند، اغلب تبدیل شدن به اجتماعی جدا شده و تنها.
    شرایط فیزیکی مربوط به بی اختیاری عبارتند از: عفونت، ناراحتی های پوستی و عفونت ها، سقوط، شکستگی ها، و اختلالات خواب .
    بسیاری از افراد مبتلا به بی اختیاری خیلی خجالت به صحبت کردن با پزشک خود در مورد آن است. آنها "مقابله" یا "فقط یاد بگیرند که با آن زندگی می کنند." این در حال تغییر است به تدریج به عنوان مردم متوجه که کمک در دسترس است.
    حدود 15٪ -30٪ از افراد مسن که در خانه زندگی می کنند با بی اختیاری ادرار تحت تاثیر قرار می گیرد. یکی دیگر از 40٪ از افراد سالمند که در خانه های سالمندان زندگی می کنند تحت تاثیر قرار می گیرد. بی اختیاری ادراری یک دلیل عمده برای مردم به رفتن به خانه سالمندان است. با این حال، آن است که نتیجه اجتناب ناپذیر نیست با پیری .

در اینجا شرح مختصری از سیستم ادراری و روند دفع ادرار ( ادرار ):

    سیستم ادراری متشکل از کلیه ها، حالب ها، مثانه و مجرای ادرار است .
    کلیه فیلتر آب و مواد زائد از خون هستند. آنها دفع ادرار، که می گذرد از طریق حالب به مثانه. فروشگاه مثانه ادرار را تا زمانی که شما به ادرار کردن.
    کلیه ها به طور معمول حدود 1-1 لیتر و نیم (1،000-1،500 میلی لیتر) از ادرار در 24 ساعت دفع.
    مثانه یک عضو عضلانی و توخالی است. دیواره مثانه شامل عضله صاف و شناخته شده به عنوان عضله دترسور. اندازه مثانه، شکل، موقعیت، و ارتباط با سایر ارگان ها با سن و میزان ادرار ذخیره می شود متفاوت است.
    مجرای خروجی مثانه یک لوله باریک اتصال مثانه با افتتاح زمانی که ادرار را به خارج از بدن می آید. اطراف مجرای خروجی مثانه، عضلات اسفنکتر، که تا حدی به کنترل انتشار ادرار را از مثانه و از بدن.
    اگرچه مثانه قادر است برای نگهداری حدود 600 میلی لیتر از ادرار، اضطرار برای ادرار کردن توسعه یک بار مثانه حاوی 300 میلی لیتر است. همانطور که مثانه شروع به کشش، اعصاب مثانه و مناطق اطراف آن ارسال پیام به مغز ، از طریق نخاع ، گفتن آن را که مثانه پر کردن است. مغز می فرستد اضطرار برای ادرار کردن.
    با وجود اینکه شما به طور معمول انتخاب زمانی که به ادرار کردن را، هنگامی که شما تصمیم به انجام این کار سیستم عصبی بر عهده می گیرد و این روند به طور اتوماتیک می شود. از قراردادهای دترسور و sphincters استراحت اجازه می دهد تا به جریان ادرار. وقتی که مثانه خالی است، قرارداد sphincters و دترسور استراحت می کند.
    شما می تواند به توقف یا نگه داشتن ادرار کردن انقباض (فشار) اسفنکتر خارجی که باعث شل دترسور. ادرار ذخیره شده است، و نیاز به ادرار کردن به طور موقت متوقف شده است.
    همانطور که شما همچنان به تولید ادرار، با این حال، پیام ها و از مغز دریافت فوری تر و نیاز به ادرار کردن می شود و حتی قوی تر است.

اعتقاد بر این است بی اختیاری ادراری را تحت تاثیر قرار حداقل 13 میلیون نفر در ایالات متحده است.

    این تعداد حتی ممکن است بالاتر باشد، و انتظار می رود برای افزایش شدت با پیر شدن افراد متعلق به نسل کودک.
    بی اختیاری در هر دو جنس و در تمام سنین تاثیر می گذارد، اما در افراد مسن تر شایع ترین است.
    بی اختیاری ادرار بسیار شایع تر در زنان نسبت به مردان است. اکثر مردان مبتلا به بی اختیاری هستند و از برخی از انواع بیماری پروستات رنج می برند .

خبر خوب در مورد بی اختیاری ادراری است که قابل درمان است. اکثریت بزرگی از مردم با مشکلات کنترل مثانه را می توان با درمان که در حال حاضر در دسترس هستند کمک کرده است. اگر بی اختیاری نمی تواند درمان شود، می توان آن را به حداقل کنترل می شود.
مشکلات کنترل مثانه علل

بی اختیاری ادراری یک علامت با طیف گسترده ای از علل است. شایع ترین علل عبارتند از:

    عفونت ادراری
    اثر جانبی دارو: به عنوان مثال عبارتند از: آلفا بلاکرها، مسدود کننده های کانال کلسیم، داروهای ضد افسردگی، آنتی هیستامین ها ، آرام بخش ها، قرص های خواب آور، مواد مخدر، آماده سازی حاوی کافئین، و قرص و داروها را با آب (دیورتیک ها). گهگاه، داروهای مورد استفاده در درمان برخی از انواع بی اختیاری همچنین می توانید بی اختیاری را بدتر اگر به درستی تجویز نشود.
    نهفته مدفوع : مدفوع می شود تا محکم بسته بندی شده در پایین روده و راست روده است که روده حرکت بسیار دشوار و یا غیر ممکن می شود.
    ضعف عضلات در مثانه و مناطق اطراف آن: این می تواند علل مختلف داشته باشد.
    مثانه بیش فعال
    تحریک مثانه
    مجرای ادرار مسدود می شوند، معمولا به علت بزرگ شدن پروستات (در مردان)

بسیاری از علل موقت هستند، مانند عفونت دستگاه ادراری . بی اختیاری را بهبود می بخشد و یا به طور کامل از بین می رود زمانی که شرایط اساسی درمان است. دیگران طولانی مدت هستند، اما معمولا بی اختیاری می تواند درمان شود.

عوامل خطر: علل و یا نویسندگان به بی اختیاری ادراری عبارتند از:

    سیگار کشیدن: ارتباط با بی اختیاری است که به طور کامل مشخص نیست، اما سیگار کشیدن به تحریک مثانه در بسیاری از مردم شناخته شده است.
    چاقی : چربی های اضافی بدن می تواند سفتی Tone ماهیچه ای را کاهش می دهد، از جمله عضلات مورد استفاده برای کنترل دفع ادرار.
    یبوست مزمن : به طور منظم زور زدن برای اجابت مزاج می تواند ماهیچه هایی که کنترل ادرار کردن را تضعیف.
    دیابت : دیابت می تواند اعصاب آسیب می رساند و تداخل با احساس .
    آسیب طناب نخاعی : سیگنال بین مثانه و سفر مغز از طریق نخاع. آسیب به طناب می تواند این سیگنال را قطع، اخلال در عملکرد مثانه است.
    معلولیت و یا اختلال در تحرک: افرادی که دارای بیماری هایی مانند آرتریت ، که دردناک یا آهسته راه رفتن، ممکن است «حوادث» را قبل از آنها می توانند به توالت برسد. به همین ترتیب، افرادی که به طور دائمی و یا موقت محدود به تخت یا صندلی چرخدار اغلب مشکلات به دلیل عدم توانایی خود را برای رفتن به توالت به راحتی داشته باشد.
    بیماری نورولوژیک: شرایط مانند سکته مغزی ، اسکلروز چندگانه ، بیماری آلزایمر ، و یا بیماری پارکینسون می تواند باعث بی اختیاری. این مشکل می تواند یک نتیجه مستقیم از سیستم عصبی مختل شده و یا بهطور غیرمستقیم ناشی از داشتن جنبش محدود است.
    جراحی یا پرتو درمانی به لگن بی اختیاری می توانید از برخی از اعمال جراحی و یا درمان های پزشکی شود.
    بارداری : یک سوم تا نیمی از زنان باردار دارای مشکلات کنترل مثانه خود را. در بسیاری از این زنان، بی اختیاری ادراری پس از زایمان متوقف می شود. با این حال، 4٪ -8٪ از زنان باردار تجدید بی اختیاری پس از زایمان (تجربه پس از زایمان ). عوامل خطر برای بی اختیاری پس از زایمان شامل زایمان طبیعی، زایمان طولانی مرحله دوم زایمان (زمان پس از گردن رحم به طور کامل متسع)، و داشتن بچه های بزرگ.
    یائسگی : مطالعات افزایش مداوم در معرض خطر بی اختیاری زیر یائسگی نشان نداده است. ارتباط بین درمان جایگزینی هورمونی پس از یائسگی و بی اختیاری نامشخص است.
    هیسترکتومی : زنانی که هیسترکتومی داشته اند ممکن است در مراحل بعدی زندگی بی اختیاری داشته باشد.
    بزرگ شدن پروستات در مردان با پروستات بزرگ، پروستات می تواند مجرای ادرار را مسدود و باعث نشت ادرار. با این حال، کمتر از 1٪ از مردان تحت درمان برای بزرگ شدن خوش خیم (غیر سرطانی) گزارش پروستات بی اختیاری.
    عمل جراحی پروستات: تا 87 درصد از مردانی که پروستات شده است مشکلات گزارش را با بی اختیاری برداشته.
    بیماری های مثانه: اختلالات خاصی از مثانه، از جمله سرطان مثانه ، گاهی اوقات می تواند باعث بی اختیاری.

مشکلات کنترل مثانه علایم و نشانه ها

بی اختیاری ادراری یک علامت به خودی خود است. این نشت غیرقابل کنترل ادرار را از مثانه است. کلمات مورد استفاده برای توصیف مشکلات کنترل مثانه عبارتند از:

    فوریت: احساس نیاز به ادرار کردن خیلی زود
    تردید: هنگامی که در تلاش برای ادرار کردن، اشکال گرفتن جریان ادرار رفتن
    فرکانس: به ادرار کردن اغلب
    سوزش ادرار : درد (این است که معمولا با یک همراه یا سوزاندن با ادرار عفونت مثانه است .)
    هماچوری : وجود خون در ادرار (ادرار به رنگ قرمز یا صورتی)
    شب ادراری: ادرار در شب (نیاز به خواب بیدار می شوید به ادرار کردن)
    دریبل: در ادامه به چکه و یا دریبل ادرار پس از اتمام ادرار کردن
    زور زدن: نیاز به فشار و یا تحمل بر روی اسفنکتر خارجی به ادرار کردن

برخی از افراد مبتلا به بی اختیاری را تجربه مشکلات زیر است:

    خیس کردن رختخواب ( شب ادراری ) می تواند از انسداد، ساقه عصب مشکل، و یا برخی از علت آن ناشناخته است. در کودکان کمتر از 3 سال سن شایع ترین است، اما آن را در 15٪ از کودکان 3-5 سال سن و در 1 درصد از کودکان سنین مدرسه رخ می دهد. درصد کاهش به عنوان کودکان مسن تر.
    بی اختیاری ادرار های دریبل بلافاصله پس از ادرار کردن رخ می دهد. در مردان، ممکن است حفظ از ادرار در مجرای خروجی مثانه در مقابل اسفنکتر می شود. در زنان، ممکن است از حفظ ادرار در مجرا منجر دیورتیکول (یک outpouching saclike از دیوار مجرا).
    بی اختیاری عملکردی رخ می دهد اگر شما قادر به رسیدن به حمام. شما از نظر جسمی ممکن است "آن را نه" و یا نمی دانند که شما نیاز به ادرار کردن به دلیل برخی از ناتوانی ذهنی است.

هنگامی که به دنبال مراقبت های پزشکی

اگر شما یک مشکل با نشت ادرار و یا برای به دست آوردن بیش از دو بار در شب برای ادرار کردن، یک وقت ملاقات با پزشک خود را در. این مشکل ممکن است با یک وضعیت پزشکی است که می تواند درمان شود ایجاد می شود. شما آن را مدیون خود را برای پیدا کردن. به احتمال زیاد شما لازم نیست که به خودتان استعفا به زندگی با بی اختیاری برای بقیه عمر خود را.

اگر شما سوابق ادرار ("خاطرات ادرار کردن") نگه داشته، یک کپی با شما را به انتصاب. آماده به ارائه فهرست کاملی از داروها، از جمله داروهای بدون نسخه، سبزی ها و مکمل
تشخیص

ارائه دهنده مراقبت بهداشتی شما سوال در مورد علائم شما و شرایطی که در آن شما نشت ادرار را تجربه خواهد پرسید. او همچنین شما را در مورد سابقه پزشکی و جراحی، داروها، و عادات بپرسید. یک معاینه بالینی کامل شامل شکم ، لگن (زنان)، مقعد (مردان)، و فن آوری و بازیگری در سیستم عصبی.

شما ممکن است به یک متخصص ارجاع شده است. پزشکان که در تشخیص و درمان اختلالات دستگاه ادراری شامل urogynecologists (برای زنان) و اورولوژیست.

معاینه فیزیکی باید انجام شود. در زنان، واژن و دقیق معاینه لگنی همراه با معاینه رکتال باید انجام شود. کیفیت بافت، درجه پرولاپس (تبار مثانه)، و ارزیابی توده یا حمایت بافت مستند است.

در مردان، معاینه دستگاه تناسلی با توجه به مئاتوس پیشابراه (باز کردن) و یک معاینه رکتال انجام می شود. شخصیت و اندازه پروستات ارزیابی شده است.

که آزمون انجام یکی از این ورزش ها بستگی به این دارد که چه نوع (ها) بی اختیاری مظنون به ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود را دارد. نمونه ادرار جمع آوری خواهد شد.

    مقدار و ظاهر ادرار ثبت خواهد شد.
    شیمی ادرار را تجزیه و تحلیل می شود ( آزمایش ادرار ).
    ادرار خواهد شد در زیر نگاه میکروسکوپ برای عفونت و سایر اختلالات را بررسی کنید.
    ادرار کشت خواهد شد. لام ادرار در یک ظرف کوچک استریل قرار داده و برای چند روز مجاز به نشستن. اگر هر باکتری ها در غذا رشد می کنند، شما احتمالا عفونت ادراری داشته باشد.

اندازه گیری باقی مانده Postvoid: این اقدامات، چگونه به خوبی شما قادر به تخلیه مثانه وقتی که شما ادرار. این است که برای افرادی که علائم نشان می دهد بی اختیاری سرریز انجام می شود. اندازه گیری را می توان در هر یک از دو روش انجام می شود.

    شما خواسته خواهد شد به ادرار کردن به طور معمول. در مردان، تست uroflow است که معمولا به دست آمده برای اندازه گیری سرعت و شخصیت از جریان ادرار. این نیز می تواند در برخی از زنان انجام می شود.
    روش اول شامل بهره برداری از مثانه خود را پس از ادرار کردن به دیدن چقدر ادرار باقی می ماند. شیر با یک لوله پلاستیکی نرم و نازک به نام کاتتر است . کاتتر داخل مجرای ادرار و خود را به مثانه شما درج شده است، و ادرار جریان می یابد.
    روش دوم با استفاده از دستگاه سونوگرافی به "تصویر" مثانه. از این تصویر، اپراتور می تواند محاسبه چقدر ادرار در مثانه باقی می ماند.

آزمایش خون معمولا مفید نیست، اما ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود را ممکن است به برخی آزمایشات برای انجام رد کردن شرایط خاص پزشکی است.

آزمون سواب پنبه ممکن است انجام می شود. این ارزیابی مجرای ادرار برای تحرک. (بسیاری از زنان با بی اختیاری استرس تحرک.) به خوبی روغن کاری، استریل، پنبه نوک اعمال از طریق مجرای ادرار به گردن مثانه وارد می شود. این است که در یک موقعیت از ارتفاع به پایین انجام می شود.

از آزمون Urodynamic مورد استفاده قرار گیرد برای کشف اینکه چگونه به خوبی از عضلات مثانه و اسفنکتر در حال کار است. یک سری از این آزمایشات می تواند ظرفیت مثانه خود را و چگونه به خوبی احساس خود را نشان می دهد که اندازه گیری کند. آنها همچنین می توانید بگویید که آیا مثانه شما پر و خالی در یک راه طبیعی است. این آزمون اغلب به عنوان "EKG مثانه."

سیستوسکوپی یک تکنیک است که اجازه می دهد تا پزشک برای دیدن داخل مثانه است. یک لوله نازک را به مجرای ادرار و خود را به مثانه شما وارد می شود. این یک آزمون بسیار مهم برای آن دسته از افرادی که خون در ادرار (هماچوری) و برای کسانی که با علائم قابل توجهی دفع ادرار تحریکی، به خصوص در افراد سیگاری است
مشکلات کنترل مثانه درمان

بسیاری از افرادی که بی اختیاری به دنبال درمان نمی کند چرا که آنها باور دارند که تنها درمان در دسترس به آنها عمل جراحی است. این یک تصور غلط است؛ درمان برای بی اختیاری شامل روش های پزشکی، جراحی و رفتاری.

به طور کلی، درمان رفتاری انتخاب اول؛ زیرا آنها غیر تهاجمی هستند و عوارض جانبی ندارد، آنها بی خطر ترین است. انواع درمان های پزشکی در دسترس هستند. جراحی است که معمولا برای افرادی که مشکل رفتاری و پزشکی را بهبود نمی بخشد درمان محفوظ می باشد .

وضعیت پزشکی خود را به طور کلی، نوع مشکل کنترل مثانه شما داشته باشد، و سبک زندگی شما را تعیین خواهد کرد که درمان ها برای شما مناسب است. بحث به ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود را با هم شما می توانید آمد تا با یک برنامه درمانی که برای شما کار می کند.
مراقبت از خود در خانه

بی اختیاری هرگز طبیعی است. اگر شما یک مشکل با نشت ادرار داشته باشد، شما باید یک حرفه ای پزشکی را ببینید.

در حالی که انتظار برای انتصاب خود را، خود را راحت تر.

    اجتناب از غذاها و نوشیدنی هایی که ممکن است مثانه را تحریک. این خدمات عبارتند از الکل، کافئین ، نوشابه های گازدار، شکلات، مرکبات، و میوه ها و آب میوه های اسیدی.
    آیا مایع بیش از حد نخورید، 6-8 فنجان در روز کافی است، اما شما ممکن است بیشتر نیاز دارید اگر شما در حال ورزش، عرق کردن زیاد، یا آب و هوای گرم است. در افراد مبتلا به بیماری سنگ کلیه ، ادرار حداقل 2 لیتر مایعات در روز بسیار مهم است. محدودیت مایعات ممکن است به رشد یا تشکیل سنگ منجر شود.
    ادرار کردن به طور منظم.
    آیا اضطرار برای ادرار کردن و یا برای داشتن حرکات روده را نادیده بگیرد.
    اگر شما اضافه وزن ، سعی کنید به از دست دادن وزن و رسیدن به وزن سالم.
    در صورت لزوم، پوشیدن پد جاذب به گرفتن ادرار است.
    حفظ بهداشت مناسب . این کمک خواهد کرد که شما احساس می کنید اعتماد به نفس و بو و سوزش پوست جلوگیری.

تمرینات کگل : ورزش عضلات کف لگن خود را ممکن است به زنان با هر استرس یا بی اختیاری اصرار بهره مند شوند.

    این تمرینات شامل شدت انقباض عضلات لگن که استفاده می کنید به نگه داشتن ادرار شده است.
    بسیاری از زنان با این تمرینات از کلاس های زایمان آشنا هستند.
    برای پیدا کردن عضلات، انگشتان اول و دوم یکی از دستان خود را به مهبل (واژن) خود را . فشار به عنوان اگر نگه داشتن ادرار تا زمانی که شما احساس می کنید سفت در اطراف انگشتان دست خود را.
    سفت کردن این عضلات ورزش است. فشار داده و نگه دارید به مدت حداقل 10 ثانیه، و سپس به مدت 10 ثانیه شل کنید. حداقل 10-20 بار، سه بار در روز تکرار این تمرینات. اغلب شما انجام تمرینات، بیشتر احتمال دارد که آنها کار خواهد کرد.

ایجاد یک دفتر خاطرات روزانه ادرار کردن است. یادداشت بردارید هر روز روی الگوی دفع ادرار خود را. این ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود را در تشخیص مشکل شما کمک خواهد کرد:

    زمان اضطرار برای ادرار کردن (یا در صورت عدم اصرار وجود دارد)
    قدرت از درد یا اصرار
    زمانی که شما در واقع ادرار
    حجم ادرار
    میزان نشت
    نوع و مقدار مایعات می نوشید و زمانی که شما آنها را می نوشند

درمان جدید امیدوار کننده اما جوان است بیوفیدبک . نشان داده شده است برای ایجاد یک تفاوت قابل توجهی در جمعیت اطفال. از آنجا که بسیاری از افراد مبتلا به بی اختیاری اختلال کف لگن علل unidentifiable، آن را احساس کردند که مثانه ممکن است بسیاری از افراد مبتلا به بی اختیاری را بهبود بخشد. پس خوراند زیستی متشکل از سفت کردن ماهیچه های لگن و آرامش با یک تکنولوژیست آموزش دیده تسهیل جلسات. این درمان می کند نیاز به یک شخص اختصاص داده شده است اما ممکن است نیاز به داروها و / یا عمل جراحی از بین بردن
مداوا

درمان بستگی به نوع و شدت بی اختیاری. بسیاری از این درمان نیاز به یک تعهد در بخشی خود را به کارشناسی کارشناسی ارشد تکنیک و روزانه آن را تمرین کنید. بحث در مورد تمام گزینه های درمانی با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود را در قبل از تصمیم گیری با هم.

برخی از داروهایی که شما ممکن است برای سایر شرایط پزشکی را می توانید بی اختیاری می شود. این فایل نقد می نویسید: داروها را با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود را در. اگر یک دارو است که باعث مشکل، یک جایگزین ممکن است در دسترس می باشد.

مصرانه از بی اختیاری: درمان ریشه کن کردن علت زمینه ای متمرکز شده است. اگر ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود را قادر به شناسایی علت برگشت، تمرکز درمان کاهش علائم می شود. درمان ممکن است شامل موارد زیر است:

    ارائه یک کمد یا ادرار برای دفع ادرار "شرایط اضطراری"
    محدود کردن مصرف مایعات
    درمان رفتاری: تغییر عادات خود را به تلاش برای کاهش بی اختیاری
    ادرار بهنگام و رژیم های آموزش مثانه: به تدریج طولانی تر شدن زمان بین ادرار کردن
    ورزش های کف لگن: برای تقویت عضلات اسفنکتر
    کف لگن تحریک الکتریکی: پالس های الکتریکی از طریق یک پروب کوچک بدون درد در واژن و یا مقعد اعمال به افزایش تن از ماهیچه های کف لگن
    داروها: برای شل شدن مثانه و یا سفت شدن عضلات اسفنکتر

بی اختیاری استرس: به طور کلی، درمان جراحی است بسیار موفق تر از درمان غیر جراحی. داروها به طور کلی در بی اختیاری استرس به خوبی کار نمی کند. روش های غیر جراحی درمان تعداد کمی از مردم، اگرچه علایم ممکن است تا 88 درصد بهبود بخشد.

    در صورت اضافه وزن، نسبت به از دست دادن وزن کار
    ورزش kegel می کنند
    مخروط واژن وزن: تقویت ماهیچه های لگن جلوگیری از جریان غیر ارادی ادرار
    پلاگین، مجرای ادرار: تامپون مانند قرار دادن کوچک قرار داده شده به مجرای ادرار برای جلوگیری از جریان ادرار
    کرم استروژن موضعی: کاربردی در مهبل (واژن)، برای استفاده تنها پس از یائسگی (بسیاری از مردم تمایلی به استفاده از کرم استروژن به دلیل ارتباط احتمالی آن با سرطان زن استروژن موضعی، با این حال، یک درمان بسیار خوبی برای کسانی که نیاز به جایگزینی و این خطر وجود دارد ناچیز است.)
    پساری: دستگاه توسط زنان در مهبل (واژن) پوشیده برای کمک به حمایت از مثانه و بهبود کنترل
    دستگاه های سد: کار مثل پد اما بسیار کوچکتر و کمتر بزرگ
    تحریک الکتریکی کف لگن
    داروها: برای افزایش تون اسفنکتر داخلی، همیشه موثر نیست

بی اختیاری سرریز: داروهای موثر در دسترس است برای این وضعیت، که معمولا رخ می دهد در افراد مبتلا به دیابت طولانی مدت، مثانه خروجی انسداد، یا آسیب ستون فقرات کمری / بیماری. سنگ بنای درمان، کاتتریزاسیون است.

    کاتتر لوله نازک می رود که از طریق مجرای ادرار خود را به مثانه خود را تخلیه ادرار است. دو نوع مختلف از کاتتر وجود دارد.
        یکی کاتتر متناوب است اما به طور کلی به نظر می رسد که رو به افزایش باشد. شما خودتان این را وارد کنید هر زمان که مورد نیاز، مثانه خود را تخلیه کنید، و کاتتر را. شما آموخت که چگونه به انجام این کار توسط پرستار ویژه آموزش دیده است .
        از سوی دیگر، به نام سوند فولی ، پوشیده شده است تمام وقت. ادرار تخلیه را به یک کیف پول، کیف های دستی، کیف، کیف، معمولا به پا خود را ضبط . شما به سادگی جایگزین کیسه در صورت لزوم. ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود را در ترتیبات را برای شما به کاتتر به طور منظم تغییر کند. این نوع کاتتر است که برای بی اختیاری تنها به عنوان آخرین راه حل استفاده می شود.

مهم نیست که چه نوع بی اختیاری شما داشته باشد، درمان می تواند برخی از زمان به طول می کشد. در طول درمان، و یا اگر درمان پزشکی می کند برای شما کار نمی کند، شما باید گزینه های زیر است:

    محصول جاذب بپوشید
    استفاده از یک کاتتر به حذف ادرار
    عمل جراحی

داروها

آنتی کلی نرژیک و مواد مخدر تسکین اسپاسم در بی اختیاری میل استفاده می شود برای سرکوب مثانه انقباض و استراحت عضله صاف مثانه. این دسته از داروها شامل darifenacin (Enablex)،، dicyclomine (Antispas، Bentyl)، flavoxate (Urispas) هیوسیامین (Anaspaz، Levbid، Levsin)، methantheline (Banthine ها، طرفدار Banthine)، اکسی بوتینین (Ditropan، XL Ditropan، و Oxytrol)، solifenacin (VESIcare)، تولترودین (Detrol، Detrol LA)، و trospium (Sanctura).، عوامل آنتی کلی نرژیک می تواند به از بین بردن بی اختیاری اصرار کمک کند. (آنتی کلی نرژیک به معنی مخالفت و یا مقابله با فعالیت برخی از رشته های عصبی است که باعث مثانه به قرارداد.)

برخی از داروهای ضد افسردگی سه حلقه ای (TCAS)، مانند ایمی پرامین (Tofranil، Tofranil PM)، دارای اثرات آنتی کلی نرژیک قوی و ممکن است تجویز شود برای درمان بی اختیاری. از آنجا که اثرات جدیدتر، عوامل طولانی اثر (برای مثال،: Detrol LA، Ditropan XL، Enablex، یا VESIcare) در طول روز، آنها باید تنها یک بار در روز، که باعث می شود آنها را بسیار راحت گرفته. علاوه بر این، اثرات Detrol و Detrol LA عمدتا محدود به مثانه است، در نتیجه کاهش شیوع عوارض جانبی به طور معمول توسط داروهای آنتی کلی نرژیک ایجاد می شود.

داروها هستند که به آن گاهی در بی اختیاری استرس استفاده می شود. این داروها می توانند عوارض جانبی جدی مانند فشار خون بالا . آنها برای همه نیست. این داروها عبارتند از آگونیست های آدرنرژیک، مانند midodrine (ProAmatine) و پزودوافدرین (Sudafed)، که تن اسفنکتر داخلی را افزایش می دهد.

هیچ داروها در درمان بی اختیاری سرریز موثر است. دارو به نام Urecholine FDA بوده است برای بی اختیاری سرریز تصویب کرد اما با بسیاری از موفقیت در عمل بالینی آشنا نیست.

آشنایی با داروها کنترل مثانه برای اطلاعات بیشتر در مورد داروهای مورد استفاده در درمان بی اختیاری.
عمل جراحی

جراحی برای بی اختیاری ادراری یا یک مشکل آناتومیک تصحیح یا ایمپلنت دستگاه برای تغییر عملکرد عضلات مثانه.

    اکثر مردم به عمل جراحی نیاز ندارد، اما بسیاری از کسانی که عمل جراحی دارند خشک می شوند.
    مانند هر عمل جراحی، این روش در همه کار نمی کند. تعداد کمی از مردم بعد از عمل کاملا خشک نیست.
    مانند تمام جراحی، این عملیات می تواند عوارض داشته باشد.
    هر کدام از این روش تنها برای یک نوع خاص یا انواع بی اختیاری مناسب است.
    urogynecologic یا جراح اورولوژی می تواند به شما که در مورد آن توصیه، اگر وجود داشته باشد، ممکن است برای شما کار می کنند.

انواع عملیات مورد استفاده در افراد مبتلا به بی اختیاری شامل موارد زیر است:

    تغییر موقعیت گردن مثانه، که می توانید تغییر دهید که چگونه ادرار از مثانه منتشر شده
    تعمیر و یا حمایت از ماهیچه های کف لگن به شدت تضعیف
    حذف انسداد
    لانه گزینی "اسلینگ تسمه ای" در اطراف مجرای ادرار
    لانه گزینی از یک دستگاه است که تحریک اعصاب به افزایش آگاهی از نیاز به ادرار کردن
    تزریق یک ماده به طور طبیعی اتفاق می افتد به نام کلاژن در اطراف پیشابراه (این گزینه برای زنان مبتلا به بی اختیاری استرس است. این می افزاید: به صورت فله به منطقه، که فشرده مجرای ادرار است. این مقاومت را افزایش می دهد به جریان ادرار از آنجا که کلاژن به آهستگی به درون بدن جذب می شود. این ممکن است تکرار شود.)
    بزرگ مثانه (آخرین چاره در نظر گرفته)

پیگیری

توصیه های ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود را دنبال کنید.

ایجاد و نگهداری به طور منظم پیگیری قرار ملاقات. شما می توانید پیشرفت خود را با سرویس دهنده خود را مورد بحث، و او می توانیم خیاط درمان شما درآمده است.
ممانعت

اقدامات زیر می تواند کمک به حفظ مثانه خوب و سلامت ادرار:

    نوشیدن مقدار زیادی مایعات.
    اجتناب از الکل و کافئین.
    ادرار کردن به طور منظم.
    اجتناب از غذاهایی که تحریک مثانه خود را.
    حفظ سلامت خوب است: خوردن یک رژیم غذایی سالم، حفظ وزن سلامت، و شرکت در برخی از فعالیت های فیزیکی روزانه.
    پیگیری خود را با ارائه دهنده مراقبت های اولیه را به صورت منظم.

پیش بینی

اگر چه درمان ممکن است در درمان می شود، در اکثر موارد، نشانه های شما خواهد شد کاهش می یابد. برای افراد مبتلا به بی اختیاری استرس، تجربه 90٪ یا بهبود و یا درمان. برای افراد مبتلا به بی اختیاری urge، 44٪ تجربه درمان و 83٪ بهبود بخشد.
مترادف ها و کلمات کلیدی

مشکلات کنترل مثانه، خیس کردن رختخواب، بی ثباتی دترسور، دترسور overactivity، قطره قطره، شب ادراری ، بی اختیاری ادرار، بی اختیاری، بی اختیاری ادرار، بی اختیاری استرس، بی اختیاری urge، مخلوط بی اختیاری ادرار، بی اختیاری ادرار سرریز، بی اختیاری نوروپاتیک، فیستول، بی اختیاری پس از سانحه، بی اختیاری مادرزادی، انسداد جریان ادرار ، دریبل بی اختیاری ادرار، بی اختیاری عملکردی، از دست دادن غیر ارادی ادرار، به kegel exercises باعث نشت ادرار، ادرار، مثانه بیش از حد فعال، ادرار در شلوار، مجاری ادراری، ادرار، نشت ادرار، خیس کردن شلوار، بیماری پروستات، عفونت ادراری، عفونت ادراری ، نهفته مدفوع، مثانه بیش از حد فعال، بیماری های مثانه، خیس کردن رختخواب، خیس کردن رختخواب، شب ادراری شبانه


       .: نظر شما در مورد این مطلب:.
نام *:
 ایمیل :  
نظر شما *
لطفا حاصل عبارت را در باکس زیر وارد نمایید : *
36
به علاوه
20
=
     
باعضویت درخانواده کاستلیناازجشنواره هامطالعه شوید

نام کاربری:
کلمه عبور:
اسناد شرکت
اطلاعات عمومی

کانال داروسازی اینترنشنال

کنکاش سایت
کلمات مرتبط
آمار
شروع شمارش: 1391-03-19
کل بازدید ها: 38340343
بازدید کننده: 35605819
بازدید های امروز: 1677
بازدید های دیروز: 946
معرفی شرکت داروسازی بین المللی بارش طبیعت یاران(کاستلینا)

موسسین شرکت داروسازی بین المللی بارش طبیعت یاران که سالها در رشته های دارویی،بهداشتی وزیبایی مشغول بکار بودند، اقدام به احداث آزمایشگاههای شرکت بین المللی بارش طبیعت یاران با برند کاستلینا نمودند و سالها مشغول به تحقیق و تفحص در مورد خاصیت گیاهان و اسانس گیری از آنها و آزمایش عملی از این اسانس ها و عصاره ها بودندو به نتایج ثمر بخشی رسیدندو پس از آزمایشهای مکرر و کسب اطمینان و یقین داشتن به معجونهای بدست آمده جهت تولید ازصورت آزمایشگاهی به نحوه صنعتی اقدام به ثبت شرکت بین المللی بارش طبیعت یاران( بتی) تحت شماره  :389782، شناسه ملی:10320400538کد اقتصادی :411375911465وشماره کارت بازرگانی :447832به تاریخ24/8/1389 نمودند. اولین محصولات در تاریخ 23/10/1389 آماده عرضه گردید. 

طراحی سایت : واحد فنی ایران مارکت سنتر (شرکت نگین ابتکار توس)