header
چگونه عفونت قارچی واژن و ولویت تشخیص داده می شوند؟

چگونه عفونت قارچی واژن و ولویت تشخیص داده می شوند؟

عفونت قارچی واژن پیشنهاد شده است که ترشح سفید قشنگ است بیش از دیواره های مهبل (واژن) اشاره کرد، اما علائم و نشانه های عفونت قارچی واژن غیر اختصاصی است و ممکن است در نتیجه از شرایط دیگر. برای ایجاد بصورتی پایدار و محکم تشخیص و رد هر گونه علل دیگر از علائم، دکتر شما ممکن است یک نمونه خراشیده از منطقه آسیب دیده برای تجزیه و تحلیل میکروسکوپی یا کشت در آزمایشگاه است. شناسایی مخمر در زیر میکروسکوپ، در صورت امکان، راه کم هزینه و سریع ترین و دقیق برای ایجاد تشخیص است.

درمان برای عفونت قارچی واژن و ولویت چیست؟

اظهار نظر در مورد این دفعات بازدید: 15 نظرات    

عفونت قارچی واژن و ولویت ممکن است با داروهای ضد قارچ که به صورت موضعی در داخل و اطراف واژن و یا با داروهای ضد قارچ که به شکل خوراکی استفاده شود درمان می شود. گاهی اوقات، عفونت مخلوط با بیش از یک میکروب می تواند ترکیبی از درمان نیاز داشته باشد.

کرم های ضد قارچ موضعی عبارتند از:

  • بوتوکونازول (Femstat 3)،
  • کلوتریمازول (Lotrimin)،
  • میکونازول (Monistat)، و
  • terconazole (Terazol 3).

درمان های موضعی بیش از حد ضد هستند گزینه برای برخی از زنان هنگامی که مخمر علت عفونت است. همانطور که قبلا ذکر شد، عفونت غیر از مخمر می تواند علائم مشابه شود. این خدمات عبارتند از واژینوز باکتریال ، کلامیدیا و گنوره. اگر علائم با بیش از ضد محصول حذف نشده، زنان باید دکتر خود را برای ارزیابی را ببینید.

داروهای ضد قارچ که نیز موجود است به صورت قرص واژن عبارتند از:

  • کلوتریمازول (Lotrimin، Mycelex)،
  • میکونازول (Monistat. Micatin)،
  • terconazole (Terazol)، و
  • نیستاتین (Mycostatin)

داروهای خوراکی برای واژینیت مخمر و ولویت شامل فلوکونازول (دردسترس).

بیشتر پزشکان ترجیح می دهند برای درمان عفونت قارچی واژن با قرص واژینال یا شیاف به جای داروهای خوراکی. داروهای ضد قارچ خوراکی می توانند عوارض جانبی از قبیل باعث سردرد ، تهوع و درد شکم ، در حالی که درمان واژن احتمال بروز این عوارض جانبی می باشد.

چگونه می توان یک عفونت قارچی درمان می شود اگر من باردار هستم؟

چگونه می توان یک عفونت قارچی درمان می شود اگر من باردار هستم؟ عفونت مخمر رایج است در دوران بارداری . زنان باردار که دچار علائم عفونت مخمر باید حرفه ای مراقبت های بهداشتی را ببینید. او می تواند دارو و درمان که در دوران بارداری بی خطر هستند توصیه می شود. داروهای ضد قارچ خوراکی برای مصرف در دوران بارداری توصیه نمی شود. اگر مخمر معمولا در زنان سالم وجود دارد، که باید درمان شود؟ اظهار نظر در مورد این دفعات بازدید: 29 نظرات اشتراک گذاشتن داستان خود تمام زنان با علائم عفونت در بالا توضیح داده باید درمان شود. زنان بدون علائم باید درمان شوند. اکثر ... ادامه مطلب


       .: نظر شما در مورد این مطلب:.
نام *:
 ایمیل :  
نظر شما *
لطفا حاصل عبارت را در باکس زیر وارد نمایید : *
12
به علاوه
11
=
     
باعضویت درخانواده کاستلیناازجشنواره هامطالعه شوید

نام کاربری:
کلمه عبور:
اسناد شرکت
اطلاعات عمومی

کانال داروسازی اینترنشنال

کنکاش سایت
کلمات مرتبط
آمار
شروع شمارش: 1391-03-19
کل بازدید ها: 38338191
بازدید کننده: 35603699
بازدید های امروز: 471
بازدید های دیروز: 1246
معرفی شرکت داروسازی بین المللی بارش طبیعت یاران(کاستلینا)

موسسین شرکت داروسازی بین المللی بارش طبیعت یاران که سالها در رشته های دارویی،بهداشتی وزیبایی مشغول بکار بودند، اقدام به احداث آزمایشگاههای شرکت بین المللی بارش طبیعت یاران با برند کاستلینا نمودند و سالها مشغول به تحقیق و تفحص در مورد خاصیت گیاهان و اسانس گیری از آنها و آزمایش عملی از این اسانس ها و عصاره ها بودندو به نتایج ثمر بخشی رسیدندو پس از آزمایشهای مکرر و کسب اطمینان و یقین داشتن به معجونهای بدست آمده جهت تولید ازصورت آزمایشگاهی به نحوه صنعتی اقدام به ثبت شرکت بین المللی بارش طبیعت یاران( بتی) تحت شماره  :389782، شناسه ملی:10320400538کد اقتصادی :411375911465وشماره کارت بازرگانی :447832به تاریخ24/8/1389 نمودند. اولین محصولات در تاریخ 23/10/1389 آماده عرضه گردید. 

طراحی سایت : واحد فنی ایران مارکت سنتر (شرکت نگین ابتکار توس)