header
استافیلوکوکوس اورئوس مقاوم به متی سیلین (MRSA) چیست؟

استافیلوکوکوس اورئوس مقاوم به متی سیلین (MRSA) چیست؟

MRSA مخفف استافیلوکوکوس اورئوس (S. aureus) را باکتری های مقاوم به متی سیلین. این ارگانیسم است که برای ایجاد عفونت های پوستی در علاوه بر این به بسیاری از دیگر انواع عفونت شناخته شده است. می نامگذاریهای دیگر در ادبیات علمی برای این باکتری ها وجود دارد با توجه به که در آن باکتری ها توسط بیماران، مانند جامعه به دست آورد MRSA (نیز نامیده می شوند CA-MRSA و یا CMRSA) به دست آورد، بیمارستان، به دست آورد و یا مراقبت از سلامت، به دست آورد MRSA (نیز نامیده می شوند. HA-MRSA و یا HMRSA)، و یا MRSA بیماری همه گیر (EMRSA). اطلاعات آماری نشان می دهد که به عنوان بسیاری از 19،000 نفر در هر سال از MRSA در ایالات متحده آمریکا درگذشت. داده ها توسط CDC در سال 2011 عرضه شده نشان می دهد این تعداد حدود 54٪ 2005-2011 کاهش یافته است، در بخشی، به دلیل شیوه های پیشگیری در بیمارستان ها و مراقبت در منزل. علاوه بر این، مرگ و میر بیمارستان از عفونت MRSA در حدود 9000 در سال 2005-2011 کاهش یافته است. با این حال، CDC به تازگی تخمین زده شده در حدود 80،000 عفونت با 11000 مرگ در سال 2011 رخ داده است، اما آنها نشان می دهد که تعداد بیشتری از عفونت های جزئی در هر دو جامعه و در بیمارستان رخ داده است.

اگر چه S. اورئوس شده است و باعث عفونت (عفونت استاف) احتمالا تا زمانی که نژاد بشر وجود داشته است، MRSA دارای سابقه نسبتا کوتاه است. MRSA برای اولین بار در سال 1961 مشاهده شد، حدود دو سال پس از متی سیلین آنتی بیوتیک در ابتدا برای درمان S. مورد استفاده قرار گرفت اورئوس و سایر باکتری های عفونت زا. مقاومت به متی سیلین به علت پروتئین پنی سیلین اتصال کد گذاری شده توسط یک عنصر ژنتیکی تلفن همراه ژن مقاوم به متی سیلین (MECA) نامیده بود. در سال های اخیر، ژن ادامه داده است به تکامل به طوری که بسیاری از سویه های MRSA در حال حاضر به چندین آنتی بیوتیک های مختلف از جمله پنی سیلین، اگزاسیلین، و مقاوم در برابر آموکسی سیلین (نشده Amoxil، Dispermox، Trimox). HA-MRSA اغلب نیز به مقاوم در برابر تتراسایکلین (Sumycin)، اریترومایسین (E-MYCIN به، Eryc، ERY، نوار، PCE، Pediazole، نشده ilosone) و کلیندامایسین (Cleocin). در سال 2009، نشان داد که بسیاری از ژن های مقاوم به آنتی بیوتیک و سموم همراه و با هم به باکتری های دیگر، که به سرعت توسعه گونه های سمی و مقاوم در برابر MRSA. S. انتقال اورئوس است که گاهی اوقات superbug به دلیل توانایی آن به چند آنتی بیوتیک مقاوم در برابر نامیده می شوند.

تصویر از MRSA (استافیلوکوکوس اورئوس مقاوم به متی سیلین) عفونت
چه عفونت MRSA چگونه است؟

به علاوه، این ارگانیسم ها "باکتری های گوشت خوار" نامیده شده به دلیل گسترش خود را گاه به گاه سریع و تخریب پوست انسان. علاوه بر این، تعدادی از مسن تر (2004-2008) وب و محبوب مقالات مطبوعات با عنوان و یا شامل اصطلاح غلط "ویروس MRSA." این اسم بی مسمی است که بسیاری از مردم اشتباه است؛ هیچ ویروس MRSA مسری وجود دارد، و اگر از خوانندگان این مقالات را بررسی، آنها ممکن است متوجه محتوای است که معمولا در مورد باکتری MRSA.

متاسفانه، سویه های MRSA از باکتری ها را می توان در سراسر جهان یافت می شود. به طور کلی، مردم سالم بدون بریدگی ها، خراشیدگی، و یا استراحت بر روی پوست خود را در معرض خطر پایین برای ابتلا به بیماری مبتلا هستند. با این حال، این باکتری می تواند از فردی به فرد دیگر از طریق تماس مستقیم با پوست آلوده، ترشحات مخاطی، و یا قطرات های سرفه در کودکان و بزرگسالان گسترش به تصویب رسید. تماس غیر مستقیم نیز می تواند باکتری ها گسترش یافت. به عنوان مثال، موارد لمس کردن مانند حوله، ظروف، لباس و اشیاء دیگر که در تماس با فرد آلوده بوده است می تواند باکتری به دیگر افراد سالم منتقل می شود. محققان تخمین می زنند که حدود یک نفر از هر 100 نفر در ایالات متحده با MRSA استعمار (که موجودات در و یا بر روی بدن خود، اما ایجاد عفونت)، و این افراد ممکن است باکتری MRSA به دیگران با همان روش ذکر شده در بالا را انتقال دهد. اصطلاح دیگری که برای مردم استعمار با MRSA "حامل" که به معنی شخص حامل موجود زنده در و یا بر روی بدن و ممکن است ارگانیسم به شخص دیگری که پس از آن ممکن است آلوده انتقال می باشد. محل مشترک برای حمل به بندر موجودات MRSA در بینی است.

چه عفونت MRSA چگونه است؟

چه عفونت MRSA چگونه است؟ بر روی پوست، عفونت MRSA ممکن است مایل به قرمز شروع راش با ضایعه (ها) که به نظر می رسد مانند یک جوش و یا کورک کوچک است. اغلب از آن به، منطقه ملتهب باز پوست (به عنوان تصویر زیر) که ممکن است چرک گریه و یا تخلیه مایع مشابه دیگر پیشرفت می کند. در برخی موارد، ممکن است به عنوان یک آبسه، تورم، سطح حساس به لمس غالبا با پوشش پوست مایل به قرمز به نظر می رسد. هنگامی که آبسه باز قطع و یا خود به خود پاره باز، تخلیه چرک از این منطقه است. عوامل خطر برای عفونت های MRSA چه هستند؟ افراد با خطر بالاتر عفونت MRSA کسانی که با استراحت پوست روشن است (برای ... ادامه مطلب


       .: نظر شما در مورد این مطلب:.
نام *:
 ایمیل :  
نظر شما *
لطفا حاصل عبارت را در باکس زیر وارد نمایید : *
26
به علاوه
10
=
     
باعضویت درخانواده کاستلیناازجشنواره هامطالعه شوید

نام کاربری:
کلمه عبور:
اسناد شرکت
اطلاعات عمومی

کانال داروسازی اینترنشنال

کنکاش سایت
کلمات مرتبط
آمار
شروع شمارش: 1391-03-19
کل بازدید ها: 38340161
بازدید کننده: 35605638
بازدید های امروز: 1495
بازدید های دیروز: 946
معرفی شرکت داروسازی بین المللی بارش طبیعت یاران(کاستلینا)

موسسین شرکت داروسازی بین المللی بارش طبیعت یاران که سالها در رشته های دارویی،بهداشتی وزیبایی مشغول بکار بودند، اقدام به احداث آزمایشگاههای شرکت بین المللی بارش طبیعت یاران با برند کاستلینا نمودند و سالها مشغول به تحقیق و تفحص در مورد خاصیت گیاهان و اسانس گیری از آنها و آزمایش عملی از این اسانس ها و عصاره ها بودندو به نتایج ثمر بخشی رسیدندو پس از آزمایشهای مکرر و کسب اطمینان و یقین داشتن به معجونهای بدست آمده جهت تولید ازصورت آزمایشگاهی به نحوه صنعتی اقدام به ثبت شرکت بین المللی بارش طبیعت یاران( بتی) تحت شماره  :389782، شناسه ملی:10320400538کد اقتصادی :411375911465وشماره کارت بازرگانی :447832به تاریخ24/8/1389 نمودند. اولین محصولات در تاریخ 23/10/1389 آماده عرضه گردید. 

طراحی سایت : واحد فنی ایران مارکت سنتر (شرکت نگین ابتکار توس)